مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 07:072023-07-12حوادث

فارس من| توقیف 218 دستگاه خودروی پلاک مخدوش در زاهدان


رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان سیستان و بلوچستان از ادامه طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک ناخوانا و مخدوش با توقیف 218 دستگاه خودرو طی خردماه امسال در شهر زاهدان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه خودروهای بی پلاک در جاده های سیستان و بلوچستان متوقف شود ،  در سامانه فارس من،  رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان سیستان و بلوچستان از ادامه طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک ناخوانا و مخدوش با توقیف 218 دستگاه خودرو در بازه یک ماهه در شهر زاهدان خبرداد.

  سرهنگ محمدعلی بزی اظهار کرد: پلاک هویت وسیله نقلیه است باتوجه به اینکه ابزاری برای شناسایی مالک وسیله نقلیه محسوب میشود،طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییرارقام یا پوشاندن پلاک جرم است و وسیله نقلیه توقیف و مجرم به مراجع قضایی معرفی میشود.

وی افزود: در ادامه طرح تشدید توقیف وسایل نقلیه پلاک ناخوانا و مخدوش درشهر زاهدان در خرداد ماه سال جاری تعداد 218 دستگاه خودور در این خصوص توقیف و روانه پارکینگ شده است رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: برخورد جدی پلیس با خودرو های پلاک ناخوانا و مخدوش در دستور کار است و پلیس اجازه نخواهد داد عده کمی از رانندگان قانون گریز با انجام تخلفات و هنجارشکنی های خود امنیت وآرامش دیگر شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| توقیف 218 دستگاه خودروی پلاک مخدوش در زاهدان

فارس من| توقیف 218 دستگاه خودروی پلاک مخدوش در زاهدان